Четверг, 29.06.2017, 10:23
МБДОУ №11 "Подснежник".Крым.г.Симферополь
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 Обзор программ

Поиск
Главная страница
Крымский веночек
Делимся опытом
Наше творчество
Инновации
Руководство ДОУ
Детям
Родителям
Воспитателям
Специалистам
Архив материалов
Форма входа
Календарь
«  Июнь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзья сайта
  • ГБДОУ д/с № 58 Колпинского р-на СПб
  • Центральная городская библиотека им. А.С.Пушкина г.Симферополь
  • Крымская республиканская детская библиотека им. В.Н.Орлова
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всего ответов: 331
    Мини-чат
    200
    Статистика

    Онлайн всего: 3
    Гостей: 3
    Пользователей: 0
    Счетчик тИЦ и PR Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru

    Ребенок в мире поиска: Программа по организации поисковой деятельности детей дошкольного возраста. Автор: Дыбина Ольга Витальевна

    В программе, основанной на современных подходах к развитию и воспитанию дошкольника, определены содержание и задачи интеллектуально-личностного развития ребенка, решаемые в ходе поисково-познавательной деятельности. Представлены также методические рекомендации но реализации программы. Программа предназначена работникам дошкольных образовательных учреждений, методистам, студентам педагогических вузов и колледжей, родителям, интересующимся развитием детей дошкольного возраста.

    ШАГ В НЕИЗВЕСТНОСТЬ. Т. В. Владимирова

     

    В пособии представлена система ознакомления детей 4-7 лет с явлениями неживой природы.

     Главным средством обучения являются методы ТРИЗ (теории решения изобретательских задач) и РТВ (развития творческого воображения). В качестве основного метода работы использован метод ММЧ (моделирования маленькими человечками).

     Содержание работы может быть использовано воспитателями дошкольных образовательных учреждений и родителями.

    Особистісний розвиток дитини засобами взаємодії різних видів мистецтв.

    Суть технології. Ця технологія залучає дитину до творчого пошуку, розвиває її здібності, творчий потенціал.

     

     Поліхудожній розвиток дітей дошкільного віку в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу.

    Суть технології. Відбувається самоствердження дитини в найбільш значущій для неї сфері поліхудожньої  діяльності (музичної, хореографічної, театралізованої, образотворчої).

     

     

    Спадщина В.Сухомлинського.

    Автор – В.Сухомлинський.

    Суть технології. Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В.Сухомлинського - це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, це педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені  педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.

    Вальдорфська педагогіка ("Вальдорфський дитячий садок”).

    Автор – Штайнер Р.

    Суть технології. Стрижнем педагогіки є принципи індивідуального підходу, свободи у вихованні, питання режиму дня й ритму року. Вальдорфська школа функціонує на засадах самоуправління, що характеризується відсутністю вертикальної структури влади, підпорядкування. Основним завданням ДНЗ є догляд за органами чуття дитини. Цьому сприяє обладнання й організація  роботи дошкільного навчального закладу, який функціонує як велика сім'я. Ігри й заняття постійно чергуються, створюючи сприятливі для дитини ритми самостійних  та організованих занять. Дитина вчиться відкривати існування власного внутрішнього світу, центром якого є сім'я – батьки й дитина.

     

    Система освіти "Довкілля”.

    Автор – Ільченко В.

    Суть технології. Система освіти "Довкілля” формує цілісну      свідомість людини, яка здатна брати відповідальність за своє майбутнє та майбутнє рідної землі, народу, виховує ціннісне ставлення дитини до себе, до світу, що ґрунтується на почутті любові до навколишньої дійсності, "совісті” – намаганні почути звуки кожної живої істоти, зрозуміти її, щоб жити  у злагоді із собою, природою. Програма "Довкілля”  як дидактична система викладання предметів природничого циклу альтернативна до традиційного підходу.