Вторник, 27.06.2017, 04:47
МБДОУ №11 "Подснежник".Крым.г.Симферополь
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 Современные парциальные программы

Поиск
Главная страница
Крымский веночек
Делимся опытом
Наше творчество
Инновации
Руководство ДОУ
Детям
Родителям
Воспитателям
Специалистам
Архив материалов
Форма входа
Календарь
«  Июнь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзья сайта
  • ГБДОУ д/с № 58 Колпинского р-на СПб
  • Центральная городская библиотека им. А.С.Пушкина г.Симферополь
  • Крымская республиканская детская библиотека им. В.Н.Орлова
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Наш опрос
    Кто вы?
    Всего ответов: 209
    Мини-чат
    200
    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0
    Счетчик тИЦ и PR Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru

    Комплексные и парциальные программы в Украине

    Документ підготовлено з урахуванням основних положень Базового компонента (Скачать )  дошкільної освіти 1998 року та досягнень провідних науковців у галузі дошкільної освіти України.

     Відповідно до листа МОН України "Щодо порядку розроблення програм для дошкільних навчальних закладів" N 1/9-369 від 27.05.2010 року, крім Державної базової програми  як основної, в освітній роботі з дітьми дошкільного віку можуть використовуватися й додаткові освітні програми, як комплексного характеру так і парціальні, що мають відповідні грифи Міністерства освіти і науки України. Зокрема це такі програми:


    - "Впевнений старт"(Скачать) , програма розвитку дітей старшого дошкільного віку (наказ МОН України про її затвердження та впровадження N 1111 від 23.11.2010 року), якою передбачено орієнтири змістового наповнення освітньої роботи з 5-річними дітьми при повному, короткотривалому, сезонному їх перебуванні у групах при дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних закладах або при наданні освітніх послуг домашніми педагогами (гувернерами). Нею також можуть скористатися педагоги, задіяні для організації роботи консультаційних пунктів при навчальних закладах чи управліннях (відділах) освіти, та соціальні педагоги. Програма націлює педагогів і батьків на особистісний розвиток дітей за основними напрямами освітньої роботи (фізичний, соціально-моральний, пізнавальний, художньо-естетичний розвиток, організація ігрової діяльності);

     

    - "Дитина в дошкільні роки", програма розвитку дітей (лист МОН про падання грифу "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" N 1/11-11178 від 08.12.2010), яка конкретизує зміст Державної базової програми "Я у Світі" по кожному окремому року життя дітей. Змістове наповнення програми диференційовано на інваріантну (обов'язкову) та варіативну (додаткову) частини, що дозволяє уникнути фізичних і психічних перевантажень дітей, орієнтує дошкільні заклади та сім'ї на певний освітній стандарт та вказує обсяги виходу за його межі з урахуванням інтересів, бажань, нахилів дітей, попиту батьків та конкретних умов діяльності дошкільних навчальних закладів, інших соціальних інституцій, які надаватимуть освітні послуги;

     

    - "Дитина", програма розвитку дітей (лист МОН про надання грифу "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" N 1/11-11177 від 08.12.2010), яка визначає зміст, обсяг, порядок подачі дітям освітнього матеріалу, орієнтує на комплексну реалізацію виховних та навчальних завдань з поступовим ускладненням на кожному віковому періоді, що забезпечує цілісний гармонійний розвиток особистості дитини. Значна увага в ній приділена майбутнім першокласникам - дітям 5-річного віку. Основними завданнями освітньої роботи зі старшими дошкільниками визначено різнобічний розвиток особистості, формування оптимістичного світогляду, культури поведінки, психологічної готовності до майбутнього шкільного життя.

     

    З метою поліпшення якості педагогічного процесу та реалізації варіативного змісту дошкільної освіти у роботі з дітьми дошкільного віку можна використовувати парціальні програми, що схвалені комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах. Зокрема це такі парціальні програми:

     

    "Англійська мова для дітей дошкільного віку", автор Шкваріна Т. М  (Скачать)

     

    -"Дитяча хореографія", автор Шевчук А. С.

     

    "Цветные ладошки" Лыкова И.А.;

     

    "Українотворець", керівник авторського колективу Кононенко П. П.;

     

    Лего-конструювання", автор Пеккер Т. В. (Скачать)

     

    Граючись вчимося. Англійська мова.

    «Крымский веночек», Л.Г. Мухоморина и др. (Скачать )


    Больше программ можно скачать здесь Программы Украины на 2013-2014 уч.год

    Программы РФ

    ПАРЦИАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ РФ